Sådan arbejder vi videre under corona
Skatteankestyrelsen arbejder digitalt, og vi fortsætter behandlingen af sagerne. Du kan kontakte os på telefon og sikker mail.
Opdateret den 18. januar 2021
Skatteankestyrelsen følger myndighedernes retningslinjer om hjemmearbejde, mødeafvikling mv.
Vi arbejder digitalt med sagerne
Vores sager og sagsgange er digitale, og hovedparten af vores medarbejdere kan arbejde hjemme med sikker adgang til alle vores systemer.
Sådan kontakter du os
Vi sidder klar ved telefonerne og sikker mail. Hvis du vil i kontakt med Skatteankestyrelsen, anbefaler vi, at du vælger en af følgende muligheder
- Ring til os på 3376 0909. Vores telefoner er åbne som normalt, dvs. mandag til torsdag kl. 9-16 og fredag kl. 9-15.
- Send en sikker mail. Læs mere på vores side om at sende Digital Post.
Frister for indsendelse af klager til Skatteankestyrelsen
Fristerne for at indsende klager til Skatteankestyrelsen er uændrede. Du finder klagevejledningen i den afgørelse, du vil klage over.
Klager skal indsendes med vores online klageformular her på hjemmesiden.
Gå til siden Send en klage til Skatteankestyrelsen
Hvis du er undtaget fra at bruge Digital Post, kan du indsende klagen med brevpost.
Møder med sagsbehandlere
Frem til den 7. februar 2021 holdes møder som udgangspunkt digitalt eller pr. telefon. Det skyldes de skærpede restriktioner for at begrænse coronasmitte, der er meldt ud af regeringen.
Møder i Landsskatteretten og ankenævn
Landsskatteretten og ankenævnene holder som udgangspunkt møder som normalt. Vi følger myndighedernes anbefalinger, og det kan betyde, at møder aflyses.
Ankenævnsmøder forventes at blive aflyst til den 7. februar, og alle retsmøder i Landsskatteretten er aflyst i samme periode. Det skyldes de skærpede restriktioner for at begrænse coronasmitte, der er meldt ud af regeringen.
Hvis det bliver nødvendigt at aflyse et møde i din sag, kontakter vi dig.