Gyldig fra

Sådan arbejder vi videre under corona

Skatteankestyrelsen arbejder digitalt, og vi fortsætter behandlingen af sagerne. Du kan kontakte os på telefon og sikker mail.

Opdateret den 26. marts 2021

Skatteankestyrelsen følger myndighedernes retningslinjer om hjemmearbejde, mødeafvikling mv.

Vi arbejder digitalt med sagerne

Vores sager og sagsgange er digitale, og hovedparten af vores medarbejdere kan arbejde hjemme med sikker adgang til alle vores systemer.

Sådan kontakter du os

Vi sidder klar ved telefonerne og sikker mail. Hvis du vil i kontakt med Skatteankestyrelsen, anbefaler vi, at du vælger en af følgende muligheder

Frister for indsendelse af klager til Skatteankestyrelsen

Fristerne for at indsende klager til Skatteankestyrelsen er uændrede. Du finder klagevejledningen i den afgørelse, du vil klage over.

Klager skal indsendes med vores online klageformular her på hjemmesiden.

Gå til siden Send en klage til Skatteankestyrelsen

Hvis du er undtaget fra at bruge Digital Post, kan du indsende klagen med brevpost.

Møder med sagsbehandlere

Frem til og med den 5. maj 2021 holdes møder som udgangspunkt digitalt eller pr. telefon. Det skyldes de skærpede restriktioner for at begrænse coronasmitte, der er meldt ud af regeringen.

Møder i Landsskatteretten og ankenævn

Fysiske ankenævnsmøder forventes at blive aflyst til og med den 5. maj 2021, men møderne kan blive gennemført digitalt. Retsmøder i Landsskatteretten vil blive afholdt. 

Hvis det bliver nødvendigt at aflyse et møde i din sag, kontakter vi dig.